Repülés
Nyomják a huszárok rendesen
Az elmúlt órákban dörömböl az ég szépen
Sajnos nagy magasságúak a gyakorlatok itt, szóval lowphasst sem látni



Visszatekintve a szombati rep napra;
Voltak olyan könnyűnek mondott gépek, amiknek nem gond egy orsózás.
A magaslégköri met. állomás minden napos 13.15-ös ballon feleresztése automatából. (éjjel 01.15 kor is ) hogy mire feléri a 30 km. magasságot, óra .40-55 a ez alatt ezt elérje.

Link
Voltak olyan könnyűnek mondott gépek, amiknek nem gond egy orsózás.
A magaslégköri met. állomás minden napos 13.15-ös ballon feleresztése automatából. (éjjel 01.15 kor is ) hogy mire feléri a 30 km. magasságot, óra .40-55 a ez alatt ezt elérje.


Link
A Li-2 -nél az alapvetően olaj és kisebb részben korom. Az a gép zabálja az olajat, minden repült nap végén tisztára sikálják, már az első felszállás után is nagyjából így néz ki, de legalább megy. A hangja meg összetéveszthetetlen.

Előtte 30 órával még a szegedi reptér mellett Imivel beszélgettem, és tartott a bemutatójuk.
Mondtam is, hogy csak ne legyen semmi baj.. És tessék...
Utána még videóztam a Li-2 es vasmadarat, szép volt még hallgatni is. Kicsit kormossak a kipufogói, a sok felszállástól.
Link
Mondtam is, hogy csak ne legyen semmi baj.. És tessék...

Utána még videóztam a Li-2 es vasmadarat, szép volt még hallgatni is. Kicsit kormossak a kipufogói, a sok felszállástól.
Link
Börgönd, tegnap... RIP... a sérülteknek jobbulást
Főleg a "testközelből" felvett videó szörnyű...

Főleg a "testközelből" felvett videó szörnyű...
Egy rakás rossz képet csináltam, na jó tanul a kezdő.
Mire feleszméltem 5-10 percig nem bírta a készenlét, újra töltés, addigra a téma elszállt....
Na de van pár képem, videóm amit bemutathatok;
1. Repülők itt-ott;
Néhány "vas" a tegnapi napról:
A speaker néha csendben is maradhatott volna, de nem tette... Így kénytelen voltam leszedni az eredeti hangot.
A speaker néha csendben is maradhatott volna, de nem tette... Így kénytelen voltam leszedni az eredeti hangot.

Hihetetlen
nekem a práterbeli fejreállós pörgettyűkön a fülemen jönnek ki a szemeim, ezek a srácok meg még baromkodnak is 4,7 g után...


A Mi-6-os hozzászólásoddal nem történt semmi, továbbra is ott van a Társalgóban Link
A másik meg háborús-politikai volt és törölve lett...
A másik meg háborús-politikai volt és törölve lett...
Nem tudom mi volt a rossz a Mi-6 -os helikopterben. Talán mert odahajtott a kiváncsiság a reptérre, ahol a biciklimmel takaróztam a nagy fűben?
A kijevi Antonov lebombázása, az már politikai

A kijevi Antonov lebombázása, az már politikai

Köszönjük Tominak az átnevezést, a tematikába ezentúl a katonai repülés is belefér, kizárólag technikai vonatkozásban, a politikai tartalmú hozzászólások - stílszerűen - repülnek.
Nehogy kimúljon a topik 
Teljesítménytúrázóknak ajánlás: transzfer az új isztambuli reptéren mondjuk az A11 és F18 kapuk között, 50pluszos résztvevőknek mozgójárda használható, időben azzal sem lesz sokkal rövidebb. Egy DFW transzfer ehhez képest laza trekking. Link

Teljesítménytúrázóknak ajánlás: transzfer az új isztambuli reptéren mondjuk az A11 és F18 kapuk között, 50pluszos résztvevőknek mozgójárda használható, időben azzal sem lesz sokkal rövidebb. Egy DFW transzfer ehhez képest laza trekking. Link
Vári Gyula JAK-52-es repülése Fonyódon a Lányi Antal 1911-es Badacsony-Fonyód átrepüléséről tartott megemlékezésen:
Erről a videóról ma kiderült, hogy egész másról szól... 2014-ben készült, és egy ukrán gép tüzel...