Hát igen, meg kell nézni mire költöd a nehezen összekapart pénzt, bár a túl pozitív és túl negatív bírálat mindíg "gyanús". Az "öreg" F8282-at is szidták eleget (olyannyira hogy a Sony és a Zeiss egy idõre felfüggesztette az együttmûködést) vannak hibái, de meg lehet tanulni elhárításukat, én ezért nem csalódtam benne, lám még a "töréstesztet" is kiállta, a "buherálást" is túlélte (sztem ettõl még jobb is lett) Sok használtat kínáltak akkoriban, el is gondolkodtam rajta, gyanús, miért "szabadulnak" tõle többnyire fél év után ennyien (A "bolti vétel" mellett szól a jótállás is) Mindíg alaposan tájékozódni kell, a magyar közmondás szerint "olcsó húsnak híg a leve"; az angol szerint "nem vagyunk olyan gazdagok hogy olcsót vegyünk", ennek jegyében egyszer vegyünk, de jót nevet Távoli hasonlat, az öreg mercim hosszú évek óta különösebb szerelés/javítás, gyújtásállítás nélkül átmegy a mûszaki vizsgákon, nem rozsdásodik sehol (karosszéria mint a páncélautó), gázzal megy, üzemeltetése olcsó és tiszta (sehol nem "folyik"), csak a fékek kopnak ami nem hiba, a gép 2t körüli, valahogy meg kell állnia nevet Pár éve az egy "szokvány, nyugati szériakocsi" utolsó pillanatban fékezve hátulról belerohant útkeresztezésnél várakozó kocsimba (elég jó tempóban, "áttolt" a keresztezõdésen, hátracsapódó fejem a fejtámla fogta vissza); a másiknak súyos baleset látszatát keltve "összegyûrt alufólia" lett az eleje, hûtõ-fényszórók öszetörtek, légzsákjai kinyíltak, az "öreg jatagán" hátulja ép maradt, ütközésre jól méretezett "bazi nagy" ütközõsínjén kis karcoláson kívül semmi nem látszott; mindenki ép maradt, de a kocsik látványa jól érzékeltette, milyen kocsit érdemes venni nevet Bocs az OFF locsogásért, azt szeretném kifejezni, inkább spóroljon, kuporgasson az ember egy "komolyabbra" és "egyszer vegyen, de jót" nevet