Szia Peti! Jó élmény volt, nagyon komfortos út, mármint a DOH-BKK szakasz. Mindkét irányba sikerült a 40. sorba helyet szerezni. Ez az alsó szint legelsõ sora, egyik oldalról a kijárat, másik oldalról a lépcsõ mellett. Az
economy osztályon ennél nyugisabb hely nincs. A hajtómûveket itt gyakorlatilag nem is hallod, a levegõztetõ a legnagyobb zaj.  nevet A képernyõk nagyok, a 3D térképek, külsõ kamerák, zene- és filmválaszték szuper. A 6-7 óra alatt egyszer szolgálnak fel fõétkezést, egyszer snacket. Italfogyasztás korlátlan, az ikszedik gint, whiskey-t vagy bordóit is ugyanazzal a természetességgel, mosollyal szervírozzák. A sztyuvik szépek, jobbára orientálisak, méltóságteljesek, professzionálisak, nyugodtak. Az ablakok hatalmasak. A kabinfények nagyban segítik a pihenést, a mosdók igen tágasak. Alapból is nagyok a terek, jókat lehet nyújtózkodni végigsétálva az economy 4 hosszú szakaszán. Az emelet elsõ részében van az elsõ osztály, mögötte a business, leghátul a premium economy, a
felsõ szint persze no-go-zone az alsó szinten utazóknak.A lábhely a sima economy osztályon, azaz a gép alsó szintjénis kényelmesen nagy és nemcsak az exit sorokban. A beszállítás 6 zóna szerint történik az economy-n, ezzelpárhuzamosan egy másik felsõ utashídon keresztül a felsõ szinten. A boarding elvileg indulás elõtt 2 órával kezdõdik és 1 órával elõtte zár, de ez persze ritkán jön össze. Miután mindenki a fedélzeten és megvan a slot is, mehet aviccesen  könnyed pushback. A masszív ajtók automatikusan záródnak, közben végig szól a lágy boarding zene: Link
A fordulósugár meglepõen rövid, az az érzésed, hogy földönszinte helyben megfordul a gép. A felszálló távolság szubjektív érzet szerint is kissé hosszabb az egyéb szélestörzsûeknél. A 250km/h körüli leszálló sebesség elég alacsonynak tûnõ. A fordulók a levegõben nagyon könnyedek és elegánsak voltak.
A Qatar safety videót még mindig a Barca szolgáltatja nevetLink 

A BUD-DOH szakaszt sajnos A320 repüli, ami már kevésbéalkalmas egy 6 órás útra, legalábbis az economy-n. Viszont itt is sikerült az
exit sor, ezért volt lábhely bõven. A sztyuvik ill. a gondoskodás egyéb fokmérõi megegyeznek az A380 személyzetével. 

Összefoglalva, azötcsillagos nem túlzás, ha az ember legalább business osztályon utazik nevet, de economyban is messze veri az amerikai és európai társaságokat, ill. kb. megegyezik az Emirates ill Etihad színvonallal, azoknál talán csak hajszálnyival jobb.