Noli: biztos, hogy van a dolgoknak olyan vetülete is, hogy mostanában özönlik ránk az információ napi 24 órában mindenhonnan. Ugyanazt a hírt többször megismétlik, egy kicsit máshogy tálalják és még napok múlva is elõjönnek vele. Ez olyan, mint a reklám: nem vagy csak nagyon nehezen tudod kizárni az életedbõl. A fontos kérdésekben ez nem baj, (lásd "Mit tehetek személy szerint az éghajlatváltozás ellen"), ez akkor válik idegesítõvé, amikor unos-untalan világvége-hangulatot teremtenek. Az ember egy idõ után csak azt érzi, hogy ide van zárva erre a bolygóra és tehetetlenül szemléli az eseményeket. Ami mellesleg pontosan így is van, ezt mindenki tudja. De attól ez nem fog változni, hogy folyton pánikhangulatot keltenek. Sokkal többre értékelem az olyan híreket, mint pl. pont az egyik kereskedelmi csatorna szemétszedési akciója, a lentebb belinkelt fotópályázat, vagy hogy hogyan lehet elindítani a szemléletváltozást alulról. Ezek apró dolgok és lehet, hogy nem érik el a kívánt hatást, de ennél csak egy rosszabb van: ha senki nem tesz semmit.