Információk az előrejelzési versenyhez
Versenyinformációk
A VERSENYSZABÁLYZATÚj előrejelzés elküldése az előrejelzési versenybe
A legutóbbi forduló eredménye
A verseny összesített állása
A 3 kieső fordulót nem tartalmazó összesített lista
A synop-kódok értelmezéséhez egy kis segítség
Szélirány-meghatározáshoz segítség
Stelvio segítségével megjelenített összesített ranglista
Stelvio segítségével megjelenített örökranglista
Stelvio segítségével megjelenített dicsőséglista
A meteorológiai állomások elhelyezkedése
A meteorológiai állomások beosztása
Igen, az egyszerűség kedvéért mindig, hacsak valamiért ott ki nem esik a műszer. Ha zárva lenne a repér, akkor az a pályairány játszik, ami a szélnek megfelelően érvényben lenne.
Az OMSZ-nak külön automatája van a reptéren, mi ahhoz közvetlenül nem is férünk hozzá, csak azt látjuk, amit bárki más a met.hu-n.
Az OMSZ-nak külön automatája van a reptéren, mi ahhoz közvetlenül nem is férünk hozzá, csak azt látjuk, amit bárki más a met.hu-n.
Köszi!
Mindig az irány szerinti jobb küszöb számít, vagy az aktuális pálya küszöbe (pl. pályazár esetén)? Még egy, - ez már inkább csak kíváncsiságból - ha zárva lenne a reptér, az észlelésnél melyik mérő adata játszana?:Đ
Egyébként az OMSZ oldalán látható ferihegyi érték bármelyik mérővel megegyezik, vagy teljesen külön van a két "rendszer"?
Mindig az irány szerinti jobb küszöb számít, vagy az aktuális pálya küszöbe (pl. pályazár esetén)? Még egy, - ez már inkább csak kíváncsiságból - ha zárva lenne a reptér, az észlelésnél melyik mérő adata játszana?:Đ
Egyébként az OMSZ oldalán látható ferihegyi érték bármelyik mérővel megegyezik, vagy teljesen külön van a két "rendszer"?