Nahát-nahát, bejöttek a számításaim, ehe. nevet)
Tartom az állításom hogy hacsak pár órára is, de eléri a cat.5.-öt, 940 Hpa alatti nyomással.
Uraim, a cat. 3 nem vitatéma, inkább hogy a délután folyamán cat. 4 lesz! Már most 956 hPa a nyomás a szemben, 105 csomós állandó szelekkel, 12 órán belül 115-120 csomós szeleket progiznak, a maximumot 125 kt-ban adják, de ha a az eredeti 95-ös prognosztizált maximumot nézem, akkor ez vígan el fogja érni a 135 kt-s superhatárt. N.O.-t megmenti a magasnyomású rendszer ami "meglökte" Ritát NY-ÉNY felé (kaotikus rendszerek elmélete, olvassatok róla, hihatetlen! vidám), de Texas nagyot kap a pofájába. Hehe, kiváncsi vagyok, mikor bush csuklyás barátai kiáltoznak majd segítségért, akkor is késni fog-e a nemzeti gárda 3 napot. pfff.
Kenneth és MAx megmurdálnak, Jova meg folytatja állatkodását "Japán-felé" vidám. Bakker, még 2.000 km múlva is cat 2-re progizzák, brutális!
Saolából tájfun1 lesz, vártam is, Damrey meglep hogy így beerõsödik Hainan felé (T1), miközben a külsõ szárnyai folyamatosan a Fülöp-sz. felett lesznek...mi lenne ha lenne kifutása mint Ritának?

Nagy csinnadtratta lesz megint az usaban, tankoljatok meg, én ma megteszem, ez a 3ft-os csökkenés meg az 5%os áfacsökkentés is el fog olvadni, mert majd a mol bejelenti: sorri, a brent jegyzés meg az amerikai drágult, mi is emelünk. Persze az már mindegy, hogy az olaj 90%-át a ruszkiktól vesszük, mégpedig piaci ár alatt. De errõl nem szól a fáma, csak a mol elsõ és második negyedéves jelentésérõl, 10milliárdos bevételekrõl...ehh